Essa Merabalar; hamilelikte 15.haftama girdim ve doktor bebek aspirini verdi , ben ise hic ilac icmedigim icin tuhaf karsiladim ama iyi bisey dedi doktor.kullanan var mi acaba? Cunku ben ilk defa duydum.herkese kolay hamilikler, saglikli bebisler🤗
Busrabusra Essa ben ilk bastan beri kullaniyorum.bi dusugum oldugu icin onlem amacli.kan sulandirmak icin o.6 7 aya kdr kullanicakmisim
Ayseeeeahmet Essa merhaba ben hamile kalmayı düşündügüm andan beri doktorum aspirin werdi halada kullanıyorum (6+3) ayrıca pıhtılaşma sırunum var benim o yüzden igne vs de kullanıyırum doktorun kullan desi ise sakın ihmal etme 😊
blackcatS Essa düşük tehliken mi var? Kan dolaşımını düzenlemek düşükleri engellemek için verilir diye biliyorum ben 🤔
Essa Busrabusra evet dusuk gecmisinde veriliyormus zaten ama boyle de ilk gebelikte daha hicbiseye bakilmadan verilmesi dogru mu ki🤔
1PrensAnnesiii Canım benim 1 düşüğüm oldu doktorum önlem amaçlı kan sulandırıcı hap ve iğne verdi şuan 16+5 günlük hamileyim günde bir kere göbeğimden iğne vuruluyorum ve hapı içiyorum iğnem doğuma kadar devam hap ise 32.haftada bırakılacak.Kan sulandırıcı hap iyi bişey çünkü bebeğe giden kanı cıvık hale getirip daha rahat ulaşmasını sağlıyor🙏❤
Essa 1PrensAnnesiii evet anladigim kadariyla dusuk gecmisi olumca veriliyor da bana niye verilmis acaba hic de biseye bakilmadan, cozemedim.zaten bu yuzden de hala icmiyorum aspirini. Size de saglikli kolay dogumlar diliyorum😚
Fyz01 1PrensAnnesiii bende aynı şekilde iğne ve hap başladım bu ikinci gün bi zararı zoktur dimi bebeğe emin olamıyorum ilaç sonuçta
Boncuk Merhabalar.bende coraspirin ve kan sulandırıcı iğne oluyorum Aynı zamanda meteinoninden fakir diyeti yapıyorum.kan pıhtılaşması olduğu için.18+4 hamileyim 20.haftada diyetim bitecek iğneye ve coraspirine devam.
Ayseeeeahmet Boncuk merhaba bende ayni şekilde asprin ve igne kullanıyorum diyet neden yapıyorsunuz acaba ben 7+0 ama diyet duymadım ?
Zezell Boncuk Canim ilk kez duyuyorum biraz içeriğini acar mısın internetten baktim potasyumu az olan besinler mi diyetin anlami...yuksek oranda mi cıktı pıhtılaşma oranınız
Boncuk Ayseeeeahmet diye Merhaba diyetim meteonünden fakir diyet bazı yiyecekler kan pıhtılaşmasını tetikleyebiliyor çünkü aslına bakarsanız farklı 7-8 tane doktora daha gittim gerek yok dediler ama kendi doktorum yapmamı söyledi.kendi doktoruma inanılmaz güveniyorum şu anda bi problemim yok Allah’a şükür iyiyiz boncuğum ve ben 😊😊
Tgbaydn Essa benim bebeğimi besleyen damarların birinde çentiklik çıktı bende 20.haftadan beri içiyorum hergün. Zararından çok yararı olabilir bebeğin beslenmesi açısından yani. Eğer doktor verdiyse bi bildiği vardır heralde
Lavinim21 Tgbaydn kaç haftadır kullanıyorsunuz aynı sorun bendede var 3 haftadır kulanıyorum pazartesi kontorlüm var bir işe yaradımı bilemiyorum şuan siz kullanmaya başladıktan sonra gittiniz mi kontorele ☺
anneninbiri Essa bende kullanıyrum 30 haftalık hala devam doktor dur diyene kadar düşük yapmadım ama önlem amaçlı verdi
Ayseeeeahmet Fyz01 lütfen doktorunuza güvenin burada sordugunuz kişiler doktor degil kullan yada kullanma yorumuna bakarak bebegini tehlikeye atma doktoruna güvenmiyorsanda başka bir doktor tercih et kan pıhtılaşması önemli bir sorun bu yüzden benim 2 hamileligim düşükle sonuçlandı şuan hamile kalmadan asprin verdi doktorum 7 haftadayım hala kesmeden kullanacagım 32 haftaya kadar kesmeyecegim diyor bir ayrıca ignede yapıyorum günlük bu kadar insanın bebegine birşey olmamış sizinkine mi olacak doktorunuzu dinleyin ve kötü bir sonuç çıkmadan ortaya kullanın lütfennn 👌🏻
Aysgeulburakk Essa sadece düşük için değil ki. Misal bende damarda direnç görüldü bebeğe kan gitmiyor ve beslenemiyor o yüzden verdi bana