Merhaba,herkese sağlıklı güzel bir hamilelik dönemi geçirmesini dilerim.20 haftalık hamileyim, geçen hafta oglumuzun olacağını öğrendim.baştan beri erkek olacağını hissediyordum erkek bebekte mide bulantısı olmaz,kız bebekte olur derler ve benimde hiç midem bulunmadı bel agrım çok,benim gibi midesi hiç bulanmayıp hamileligi rahat geçen erkek bebek anneleri var mı? bende tuttu bu söylemler sizde doğru mu çıktı siz neler hissettiniz?