Beyzanur_1919 Merhaba hanımlar hiç iştahım yok yemek yemek istemiyorum mecbur yemek zorundayım ama hemen doymuş hissediyorum ama aslında doymadım ne zaman düzelir havalardan mı başka bişeyden mi anlamıyorum aynı durumu yaşayan var mı
YoncaD Beyzanur_1919 hamileligimin başından beri bende öyleyim. Hic iştahım yoktu halada yok ama bebegin kilosu felan maşallah iyi. Yiyemiyorsan daha cok bebege kilo aldiracak şeylerle beslen Ama azda yesen bi şekilde çocuk senden alacağı kadar alıyor bence. Ben ac kaldigim sadece süt ceviz yediğim günleri biliyorum. Ama dedigim gibi kilosu iyi.
Beyzanur_1919 YoncaD iyi bari sevindim meyve yiyorum bende genelde süt içemiyorum ceviz kabak çekirdeği yiyorum kahvaltı yapıyorum ama biraz peynir 5-6 zeytin biraz domates salatalık öyle akşam yemeği de yiyorum ama hemen doyduğunu hissediyorum
YoncaD Beyzanur_1919 ayni şekilde bende ben bazi günler akşam yemegi bile yiyemiyorum yesem bile bir iki kasikta tikaniyorum. Az az ama sık beslenmeye bak. Sabahlari kahvalti yapamadigim zamanlar muz yiyiordum ben.
Beyzanur_1919 YoncaD muz bende yiyorum şimdi de boğazlarım acıyor 😣 geceleri uyuyamıyorum sıcaktan 🤦♀️
YoncaD Beyzanur_1919 hastami oldun ? O uyuyamama bendede var max 3 4 saat anca uyuyorumdur yaa sicaklar mahvetti zaten zirt pirt soguk suya giren bi insandim geceleri ayaklarım yaniyordu simdi saat başı soguk suya giriyorum serinlemek için yoksa hic uyuyamiyorum uyudugumda sabah ezanindan sonra bir iki saat anca sabahin köründe de oğlum geliyor zaten bide o uyutmuyor sagolsun 🤣
Beyzanur_1919 YoncaD oldum valla her tarafım ağrıyor burnum akıyor kemiklerim ağrıyor başım ağrıyor gözümü açmak istemiyorum uzun zamandır da hasta olmuyordum 🤦♀️ çalışıyorum bide öğleden sonra gitmicem işe dayanamıyorum valla 🤦♀️