Cinar1 Merhabalar, aranizda rh uyusmazligi ignesi vurulan varsa bilgilendirebilir mi? Sonrasında dinlenmeye gerek oluyor mu? Bir yan etkisi ya da dikkat edilmesi gereken bir sey var mi?
OgretmenEva Cinar1 dün oldum ben de uyuşmazlık durumunda önce test yapılıyor sonra herhangi bir kanama olmazsa 28. Haftada vuruluyor. Direk kasa enjekte edilen bir iğne kalçadan vuruluyor herhangi bir yan etkisi yok içiniz rahat olsun 😊
Candaan Ben 5.haftamda bir leke kan gördüm ve doktoruma gittim benden tahlil istedi iğneyi vurup vurmayacagını kesinleştirmek için ve sonuclar çıkınca bana 3 gün içinde bu iğnenin yapılması lazım dedi biz o iğneyi 2.gün bulabildik anlıyacağın bu iğneler ilk kan görülmeye başlandığında vuruluyor ablamdada öyle oldu ama kimisi hiç kan görmez onlarada 7.Ay vururlar ve doğum yaptığın zaman vururlar ikinci gebeliği korumak için ama tahlillere gore bu iğne vurunuyor çünkü bunun dereceleri var
Cinar1 Candaan cok tesekkurler bilgilendirmen icin, ben 30. Haftamdayim daha ilk kez yapılacak, sabah vurdursam sonra direk ișe gitsem sorun olur mu dinlenme gerekiyor mu igneden sonra?
Candaan Rica ederim canim benim acil de vurup gondermiştıler ama bazı yerlerde yatış yapıp 2 saat bekletip öyle yolluyorlar anlıyacağın olduğun yere gore değişiyor işe gideceksen muhakkak doktoruna danış çünkü herkesin bünyesi bir değil ama emin ol faydası var zararı yok inşaAllah bu iğnenin bende ablamda kuzenimde vurunduk
Alyamerve Cinar1 hıcbısy olmadı bana sadece vururken yaktı okadar oda saniyelık zaten sonrasındada hıseu olmadı hayatıma devam edıyorum hıcbıseu olmamıs gibi 😬