Nisaiste canım bende Adana’da yabancıyım 3 kez Marsa acile gittim üçünde de pişmanlar oldum aklın varsa gitme doktorlar ilgilenmiyor en son gittim 6 haftalıkken kese var bebek yok dedi doktor kaçıncı haftada görünür diye sordum neye göre görünür diyor bana Allah’ım kimseyi oraya muhtaç etmesin Suriyelilerin hastanesi olmuş diyorlar herkes