Ronyainan Kızlar adetime 3 gün var test yaptım iki saat sonra bakınca böyle silik çıktı gebelik var mıdır
Beybyi Ronyainan tam gözükmüyor cam kısmı parliyor ama sağ kısımda ki çizgiyse eğer evet gayet gözüküyor
Srp53 Ronyainan testin markası nedir ? Var bence böyle kuruma çizgisi olacağını sanmıyorum kan verin en iyisi.
_Mother_ Ronyainan test bozuk gibi duruyor C çizgisi ortada gibi testi tekrarlamanda fayda var olumlu sonuç alırsın inşallah
iremsrcakb Ronyainan benim de ayni reglime uc dort gun kala boyle cikmisti bence pozitif ama iki saat sonra oldu dediginiz icin bir tane early predictor markasi almanizi tavsiye ederim. Umarim beklediginiz sonuc gelir :)
iremsrcakb Ronyainan early predictor markasi reglden 6 gun oncesine kadar dogru sonuc veriyor ve uc dakika icinde sonuc cikiyor. Dilerseniz ondan alip yapin
3827 Ronyainan Benimkide böyle çıktı canım ilk bakınca yoktu 2-3 saat sonra farkettim camı çıkarıp bi suya tutup geri çeksene fotosunu
3827 Ronyainan kız testi mahvetmişsin 🤭 sadece ortadaki camı çıkarsaydın yeterdi tırnakları vardı orda neyse silik çizgi gitti mi suya tutunca tam belli olmuyor burdan sen daha net görürsün
Mervemoommm Ronyainan C çizgisi çok ortada canım üzmek istemem İnşallah vardır inşallah Rabbim nasip eder testi tekrarlamak da fayda var