elifozkann benim de o şekilde alt karnım biraz sis öne doğru kilo mu bebek mi bazen anlamıyorum gün içinde yiyip içince büyüyor sabahlari daha minik top ve göbek deligimin altı sadece. 17.haftadayim ama gören de hamile olduğumu anlıyor nedense ben anlayamıyorum.😅😅