Yaklaşık 10 gündür kaşınma şikayetim ve minik minik kabarcıklarım vardı (demir ilacımı değiştirmişti doktor, kalıntı ve kabarcıkların sebebi olduğunu dün gece fark ettik) dün bir anda tüm vücudumu kızarıklık ve kabarcıklar sardı ayaklarımdan ve ellerinden yukarı çıkmıştı göğsüme kadar gelince aile gittik boynum ve yüzüm hariç kıpkırmızıydım doktor avil ve decort verdi damar yoluyla. Kızarıklarım bir anda söndü kaşınmıyorum çok rahatladım, bebeğim de sabaha kadar hareketliydi ama sanki şu an çok az hareket ediyor, uykuda da olabilir ayırt edemiyorum. Gebelikle bu ilaçları almak zorunda kalan oldu mu, olduysa bir problemle karşılaştınız mı?