Feelina 1,5 ay önce gene gelmişmi kanamam 1 ay hafta 2 gün iğne atıldım şu 10 gündür iğneyi bırakmıştık iyi gidiyordu bu arada şeker yüklemesi yaptırdım şekerim çıktı biraz onu stres yaptım çok ondanmı oldu bilmem..ama bidaha hamile olursam hiç bir testi yaptırmayacağım bütün testler stres sıkıntıdan başka bişey değil