Deepbluee2 @Rabiul bende joie Chrome aldım travel istiyordum hep zaten puseti aktif kullanacağım için puset ayrı takılan arabalar tercihimdi. İki aydır kullanıyorum araba çok güzel yolda sürüşü, sürerken çok hafif yumuşak engellerden rahat geçiyorum. Ama arkadaşlar ciddi ağır ve büyük kullanınca anladım bunu 🙈 asansörü olmayan, arabasını bagajı geniş olmayan ve toplu taşıma kullanan arkadaşlar tercih etmeyin kesinlikle çok zorlanırsınız. Onun dışında çok rahat ben çok seviyorum asansör sorunum vs olmadığı için evimin kapısinda puseti üstüne yerlestiriyorum direk asansörle inip çıkıyorum. Kendi arabamızla çıkacaksak eğer eşim taşıyor 😂