Rbyglc MerveGmss bende 38+3 oluyorum 37 de bebek 3400 dü tombul yani 39 da herhalde cok kilo almadan sancı verirler diye düşünüyorum
Burcan Rbyglc normal şimdilik 38 de 3150 gramdı. Çok iri bir bebek olmucak. Çatı muayenesindede açılma falan hiçbişey yoktu. Beklemedeyim. Yarın ne dicek bakalım.
MerveGmss Rbyglc çatın müsait normal doğum dedi bana yarın 38+6 olucam iste sancı mancı yok bakalım doktor yarın ne diycek