BirAskMasali1323 Kişiden kişiye göre değişiyor dur bence bu durum.Çoğu kişide doğum sonrası bile süt gelmeyebiliyor.Ama doluyorsa da hissediyorsunuz sütyeninizde ıslanma olmaya başlar ve göğüsleriniz hassaslaşır o dolgunluğu net hissedersiniz.İlk gebeliğim de 25 haftalık falandı hissetmeye başlamıştım.