Evet kalmış surda 58 gün , hava 40 derece , Dünya’nın en stresli ekonomi sektöründe çalışan , 1.5 saat ise giden metro + araba , eve gelince paçalı donlarla buz kasetleriyle tansiyonu çıkıp yatan bir hamile olarak 32. Haftadan bildiriyorum. BEN BU HAMİLELİGİN VE SON GUNLERİN TADİNİ NASİL CİKARİCAM ACABA 😁😁 Allah’ını seven uykuyu nasıl depolayacagimi , kocamın gönlünü nasıl yapacağımı ve son günlerin tadını nasıl cikaracagimi anlatsın lakin Ağustosta olan dogumumdan dolayı ne tatil kaldı ne yıllık izin .. kayınvalide kayınpeder terörünu son anda egale edebildiğim şu hamileliğimde aglaya zirlaya Aslan burcu doğacak ogluşuma herkesi şikayet ettim . Söyleyin bize napalim 😅 doğunca tadını çıkar diyen herkesin evine çiş yaptiricam oğlumu ayy canımm kusura bakma diycem 😅