Kızlar 16 gün önce başım ağrıyor demeye bi başladıysam geçmedi .
Tansiyon
Şeker
Evde ne varsa ölçtüm hepsi normal. Beraberinde konuşma zorluğu ve görme sorunu varsa MR çektirin.
Beyin damar daralması varmış.
O kadar post açtım. Şu durumu yaşayan yok mu???