eylemm09 Kızlar vajinama sanki iğne batıyor bıçak batıyor gibi bi his var çok canımı yaktı korkuttu beni ilk kez canım çok acıdı 30 haftalık olduk nedendir sizce yaşayan var mı
Kubradnmz1 eylemm09 bende 37 haftalığım bayadır bende de oluyor canım çok acıyor normalmiş bebek sinirlere baskı yapıyormus o yüzden oluyormuş normalmiş canım
YoncaD eylemm09 28 haftadan 35inci haftaya kadar cektim aynisini sonradan kendiliginden gecti. Enfeksiyon olduğu icinde olabilirmismis ama emin değilim bende enfeksiyon vardi ama gecmisti yinede cok uzun süre o batma hissi gitmemisti
FyA eylemm09 ay dün gece banada oldu ama benim kasıklara sancı sandım valla çok korktum ama artık doğuma hazrlık vs vajinanın büyümesi vs gbi şeyler yazıyo sancı değil yani