Gmzgm ama göğüs ağrısı ya da ağrımaması herhangi bir düşük belirtisi değil ki Allah korusun. Siz şanslısınız göğüs hassasiyetiniz kısa sürmüş , benimde kısa süreli olmuştu bir daha hiç yaşamadım. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah içinizi ferah tutun. Allah korusun düşük olacaksa eğer belirtileri çok başka şeyler zaten