2bebekliii kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama uyuyabildiğiniz kadar rahat uyuyun ters, düz, sağ, sol.. Bebeğe bir şey olmuyor emin olun kaç doktora gittiysem hepsi de nasıl rahat ediyorsan öyle yat dedi hep. Tadını çıkarın rahat yatmanın.
Karnınız iyice büyüdüğünde özellikle 30. Haftadan doğuma kadar isteseniz de istediginiz pozisyonda uyuyamıyorsunuz, uykularım haram oldu resmen yatakta bile uyuyamıyorum yumuşak olduğu için, koltukta yatıyorum vücudum çökmesin diye.
Yüz üstü uyumayı özledim en çok ben 🥹