Gulyldrm_44 sancı sürenizi şimdi gördüm 5 dakika ve altında düzenli olarak ağrı gelip gidiyorsa bu doğum sancısı olarak nitelendirilir. Sizde 3 5 dakika diyorsunuz. Dilerseniz duş alın ama sancınız kısa süre de geliyor. Eşiniz gelsin sizde o arada duş alın ve gidin derim. Benimde ilk kızımda sadece suyum geldi ağrım vs yoktu su geldiği gün doğum oldu. Sancı süreniz az olduğu için sizin de doğumunuz gelmiş olabilir. Rabbim sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin 🤲🏼