Kızlar acilden gittim kasılma var diye dünde iç çamaşırımı ıslatacak kadar su geldiğini hissettim neyse idrar nst temiz çıktı bana pedin içine turnusol kağıdı koyup verdi pembe renkti kâğıt 3 saat sonra bakılacak dedi test pembe renkten mavi renge dönmüş amniyon sıvısı kaçaklığını mı gösteriyor bu sonuç acaba daha gidemedim hastaneye sonuç için merak ettim bende aranızda böyle bir şey başına gelen var mı diye