Bebeğe oksijen gitmediği için sırt üstü yatamıyorum 2-3 haftadır 🥲 sağ tarafa yatınca ana damarlara baskı oluyor yine zararlı diyorlar mecbur sola yatıyorum ama yemin ederim sol tarafım çürüdü sürekli oraya yatmaktan sol tarafım ağrıyor ve ağrısından uyumakta zorlanıyorum uyuduğumda da sol kalçama kadar vuran bir uyuşmayla uyanıyorum 🥹 deliksiz istediğim gibi rahat rahat uyumayı özledim 😔