Kızlar merhaba ilk doğumum olucak herhangi bir bilgiye sahip değilim bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. 32. Haftamda çalışabilir 35. Haftamda çalışamaz raporu almayı düşünüyorum. 35. Haftamda başlayan rapor param canlı doğum yapmak şartıyla toplu bir şekilde mi yatırılıyor yoksa normal rapor parası gibi aylık alabiliyor muyum. Bir de rapor parası ayrı doğum parası ayrı şeyler mi. Toplu yatan bir para varmış 40-50 binlerden felan bahsediliyor bu toplu ödeme rapor parası mıdır doğum parası mıdır kafam çok karıştı kısa zaman önce bu durumu yaşamış biri ayrıntılı bir şekilde anlatırsa çok seviceemm 🫶🏻🥰