NALIN 33+6 olduk ilk günden bu yana tek sıkıntım sadece bel ağrısı oldu kırılmış gibi .. Şimdide bacak kramplari uykusuz geceler iki dakika ayakta dursam belimi hissetmem o derece şiddetli bir ağrım var.. doktor bebeğin doğana kadar çekeceksin dedi .. evimden kendimden tiksiniyorum resmen kendimi tasiyamiyorum evde dogru dürüst temizlik yapamiyorum bunalima girmisim durduk yere agliyorum bogulacak gibi oluyorum üstüne yetmezmiş gibi kaynim da bana yemeğe geliyor eşi babasının evinde .. şimdi durduk yere ağlıyorum ne yapacağımı bilmiyorum ailem uzakta resmen yaşayan bir ölü gibiyim zaman durmus resmen hiç aklıma gelmezdi biran önce doğurmak isteyeceğim ama şimdi sadece tek dileğim selametle oğlumu kucagima almak istiyorum 😭😭😭😭😢😢😢😢
husniyealtun Ah canim ya Rabbim kolaylaştirsin halini. Ne diyeyim bilemedim. Az kalmis aslinda ama bahsettigin hal uzere iki gun dayanmak bile zor. Rabbim gücünü kuvvetini artirsin agrilarina sizilarina sifa versin ve evladini hayirla saglikla kucagina almani nasib etsin.. anne kardes vs yardimina gelebilecek kimse yok mu
NALIN husniyealtun amin allah razı olsun canım annem şeker tansiyon kolestrol hastası kız kardeşim küçük kiyamiyorum onlara delirmek üzereyim bu halimle hala evime geliyorlar hizmet bekliyorlar yıllar sonra hamile kaldım 😭 suan belimi hissetmiyorum yavaş yavaş doğum temizliği yapayım dedim demez olaydim temizlik Üstüne yemek yaptım 😢
husniyealtun NALIN ya zorlama kendini. Ben de benzer haldeyim 6 sene 5 kayiptan sonra gebeligim devam ediyor hamdolsun. Inan haftada 1 supuruyorum 15te bir siliyorum. Yemegi bi yapmaya gayret ediyorum esim butun gun ayakta sogukta calisiyor. Ama geri kalani son nokta gelmeden yapmiyorum. Onuda birini bugun digerini yarin. Hepsini bir yaparsam bide yemek vs 3 gun yatiyorum kasiklarim dayanilmaz sanciyo. Acik acik durumunu anlat bebek cok zorluyo dayanamiyorum bana yardimci olun de o hizmet bekleyene. Ya inan babam yeri geliyo yemegimi koyup topluyo. Gecici bir sure bu anlayisli olmalilar.. konusman gerek
Bhr34 Canm bu hamilelikte gerçekten insanın sinirleri çok bozuk bozuluyor herşey çok zor ağır geliyor.benmde mutfagın lavabosu tıkanmış bugün alttan su akmış oturdum iki saat ağladım sinirden.kendimle anca uğraşıyorum birde iş çıkıyo diye.Allah yardımcımız olsun hepimizin
NALIN [bilinmeyen] çok sukur çoğu gitti azı kaldı ama hala hizmet beklemeleri düşüncesiz oluşları canımi sıkıyor 😣
NALIN husniyealtun canım benim dilimde tüy bitti sürekli söylüyorum ama yine ayni lar aksine oturma hizmet et ki kilo almayasin diyorlar.. Rabbim hayirlisyla bebeğine kavuşmayı nasip etsin
husniyealtun NALIN Allah hidayet versin ne diyeyim. O zaman ya yapamiyorum deyip oturacaksin canim ya da bu hale biraz daha katlanacaksin. Benim aklım almiyor ya Allah tan azicik korkusu olan biri hamile bir kadina bu kadar anlayissiz olmamali. Sadece hamile de degil kimse kimseye. Koskoca Peygamber iken Efendimiz sallallahu aleyhi vesellem kendi ekmegini yogurur kendi sokugunu diker hizmetini kimseye gordurmezmis. Dua ediyorum Rabbime çevrendeki insanlara merhamet ve hidayet versin. sana da sifa ve güc kuvvet
Essa Bosver cocugun iyi durumda ya, takilma biseye.hepsinin caresi var ama ya bebegine bisey olsaydi da onu taksaydin , hic dusunme bunlari. Sen hamile kadinsin, soyle disardan lahmacun ya naza cek kendini 😉
husniyealtun Essa ah keske dedigin kadar kolay olsa herkes icin hayat canim ya. Kilo almazsin sana yuruyus olur mantigiyla ev isi yapmasina hizmet yapmasina goz yumulan bir ortam disardan yemek soylemeye makul olabilir mi. Hem.butcelerimiz buna el verir mi o dediğinin olmasi icin ohoooo
NALIN Essa keşke çocuğumu düşünecek fırsatı verseler naz yapamiyorum çünkü çok abartiyorum dışardan yemek isteyemem çünkü ben borçluyum senin anlayacağın büyük bir bataktaym 😓
Essa Yaa 🙁 hasta numarasi yap o zaman, ezdirme kendini yoksa var ya taviz tavizi dogurur. Ezdirme kendini kiymetini bil kendinin.hamilesin sen , kendini ve bebegini dusunmek zorundasin herkesten evvel. Millete aciya aciya acincak hale dusuyoruz ya yeter😤
NALIN Essa hasta numarası yapmadım mi sanıyorsun canım yaptım evine gelip oturdular kalk yattikca daha kötü olursun dediler kendimden çok bebeği düşünmek istedim abartiyorsun dediler her yolu denedim taviz vermediğim anlar da oldu halime aldırmadan tartıştılar benimle