ide Şimdi tatlım ebemden öğrendiğim bir şeyi paylaşmak istiyorum 😄 bu anlattıkların bence doğumun başlangıcı olabilir bazı doğumlar 48 saat falan sürer mesela ama burada kasıt 48 saat boyunca ıkınmak değildir senin gibi kasılması sancısı düzene girmiş doğumu başlamış hamileler için söylenir. Sıcak bi duş al uzan 10 dk içinde geçerse yalancı sancıdır, geçmeyip devam ederse veya bi tık artarsa doğum sancısıdır. Ve bi tavsiyem eğer olur da hastaneye gitmek istersen lütfen hemen suni sancıyı kabul etme, eğer sancın ilerlemezse ama doktorlar doğumun başladığını söylerlerse bi aksilik yoksa bebekte ve sende eve git. Sancını bekle. Diğer türlü direkt suni sancı verilmesini çok doğru bulmuyorlar 🤍 sağlıklı hayırlı kolay doğumun olsun inşallah 🙏🏻🌹