Lehrerinn Kızlar iyi akşamlar ben de kan uyuşmazlığı var 28. Haftadayım doktor kan aldırmıştı sonucu negatif çıktı mj attım doktora negatif çıktı iğne yapılacak mı diye.. kanama varsa yaptırıyorum yoksa yaptırmıyorum demiş. Benim kanamam olmadı hiç çok şükür ama yine de yaptırayım mı önlem olsun diye sizce ? Evham yapıyorum ister istemez.. bnm durumumda olanlar ne yaptı acaba🤔
Yaseminmericli Lehrerinn benımde her ay kan tahlili yaptı doktorum. Sonuç negatif ve hiç kanamam olmadı doktorda yapmadı. 15 gun kaldı kısmetse