Merhaba kızlar benim bu gün tansiyonum düştü sanki normal de hiç öyle olmam ayakta durdugum anda birden gözüm hafif karardı ve nefes nefese kaldım bir an önce oturmak uzanmak istedim ve bı kaç gündür akıntım yumurta akı gibi değil de böyle çok hafif beyaz ve bildiğiniz sulu bı akıntı var ve alt karnım da hafif bı sancı var bazen ve bı iki gündür aşırı gaz var bat 23 bunlar hepsi normal mi test yapmiycam gecikme olursa yapicam 🙈