Cigdemasel14 Kızlar hayırlı akşamlar 18 haftalik hamileyim gobek deligimde bi ağrı var sanki icerden bisey çekiyorlar gibi. Böle bi durum yaşayan oldu mu acaba?
Cigdemasel14 Neferut hastaneye de gittim bisey yapmadılar demediler de inşallah gecer ve normal birseydir
Fyz_a Benim de gobek deliginin ust kisminda bir nokta gibi agri var sanki biri vurmus da acisi kalmis gibi bazen se gobek deliginin ust kisminin saginda bir noktada agri oluyor anlamadim bilen var mi acaba 9 haftalik suan normal mi