beyza18 35 haftalık hamileyim sağ kalçamda inanılmaz bir ağrı var yürürken çok zorlanıyorum ve topallıyorum çok zorlaştı herşey:(((
Aysegul7766 beyza18 benimde 36 haftalık oldu aynı o durumdayım yan yata yata yatakta dönr döne halim kalmadı heryerim sızlıyor belim ağrıyor ödem şişlik keza aynı son günler çok acı verici ..Rabbim yardımcımız olsun
ZeyHus33 beyza18 malesf 35 haftaligim bendede öyle valla Yürürken yatarken uzanırken ayakta dururken zorlaniyorm
aslip7 beyza18 35 haftalığım ben de tıpa tıp aynısını yaşıyorum ya çok zorlanıyorum artık yok mu bunun bir çözümü bir an önce doğurup kurtulayım
Gizem120 beyza18 benimde aynı ya 37 oldum iki haftadır ara ara oluyor hatta dünde oldu uykumda bile ağrıdan duramıyorum
012908- GuzelMelegimm 35. Haftadan önce kullanilmasi gerekiyor magnezyum bu haftadan sonra kullanilmasi önerilmiyor dogum sancisini azaltiyor
Gul-5757 beyza18 elçin demirelin you tube videoları var yaparsanız rahatlatır bence biraz bende de oluyordu egzersiz iyi geliyor 36 haftayım ben de