tatlibebegim_ Hlimee doktor bana 39 haftalıkken bakıyoruz bi sorun yoksa dedi ama 38+5de sancıyla acile gittiğimde baktılar ilk defa zaten sonrasında doğurdum🤭
Hlimee tatlibebegim_ beni erken çağırdı o Zaman canım gücüm kalmadı artık doğursam da rahatlasam Allahın izniyle 🤲🏼 Eğilemiyorım yürüyemiyorum kasıklarım ağrıyor Acayip oldum Buna da çok şükür İnşallah sağlıkla gelsin de bebiş çekeceğiz artık som haftadayım bakalım
tatlibebegim_ Hlimee bende öyle diyodum valla ama doğurduktan sonra çok rahatlıyosun bütün yük gitmiş gibi inşallah hayırlısıyla kolay bi doğumun olur
fatmanurrr95 Esmaaali bana da 38+2 de baktı doktorum ve sonrasında lekelenme şeklinde kanaman olabilir endişelenme normal dedi. Ama olmadı şükür