@Sibel92 Artık her şey ilerledi hiç korkma. Normal doğum bebek veya sende anormal bir durum yoksa en sağlıklısı. Asla eşinle olan durumun sıkıntıya girer diye kendini kestirme. Baktın senin vajinan kendini toparlamıyor veya eskisi gibi gelmiyor eşin ile sana kadın doğum uzmanı güvenilir bir doktor ile gorusursun 15 dakikalık estetik bir müdahale ile ilk günkü haline getirir. Bildiğim kadarıyla artık pahalı bir uygulama da değil . Hatta yakın zamanda devlet gündemindeydi bile devlet hastanelerinde sigortalı bayanlar da belli kısmını ödeyerek bu uygulamayı daha uyguna yaptirabilsin diye. Normal doğumu yaygınlaştırmak adına. Korkma yani inşallah normal doğumu etkileyebilecek bir durum yaşamam diye dua et 🤗