gizemayy Merhaba anneler , bu yaz aylarında ne içerek serinliyorsunuz ? Faydalı içecek önerileri istiyorum 🙏🏻
Semyil gizemayy limonata, reyhan şerbeti, şu sıralar neden bilmiyorum buz gibi limonlu sodalı ayran aşeriyorum sabah uyanır uyanmaz yapıp içiyorum 😂
Bhrdgan gizemayy en güzeli komposto kiraz yaptım kayısı ve üzüm yapcam şimdi benden baska içen olmadığı için 3 gün gidiyor bana günde bayada bi içiyorum soğuk soğuk o kadar iyi geliyorki katkısız hemde gönül rahatlıgyla içiyorum
melekmi22 gizemayy aslında en güzeli kendin yapmak tabi ama gerçekten uğraşacak halim yok thanks falan alıp buzlukta soğutup içiyorum en güzeli limonlu ve kirazlı onun dışında süt içiyorum nedense baya iyi geliyor su içmeye çalışıyorum ama içesim gelmiyor benim su dışında herşeye okey bünyem
Hanniballl Semyil reyhan serbeti zararliymis gecen is yerinde ictim bi bakayim dedim zarari varmi geri doktum kasilmaya sebep olabilifmis dikkatli tuketelim 🥹
Gozii Sssa soğuk su içiyorum fakat çoğu kişi bebek üşür ciğeri üşür diyorlar doğruluk payı ne kadardır bilginiz var mı?
denizleo09 FATMA0334 ben içiyorum açıkçası. Çok zorda kalırsam marketten alıyorum, evdeysem makinede americano yapıp üstüne süt ve buz ekliyorum. Doktora kalsa içme diyor. Onu içme bunu içme ne yapacağız. Etrafta görüyorum bütün hamileler içiyor
Emineren FATMA0334 ben günde bir kendi yaptıgım soguk latte (granül değil kesinlikle) bir de Türk kahvesi içiyorum şahsen çogu doktor 2 kahveye kadar izin veriyor çünkü.
deryaa_milena gizemayy Maden suyu, limonata, soğuk kahve, karpuzlu Limonata şerbet soğuk her şeyi yapmaya çalışıyorum 😂 bugün soğuk soğuk ayran aşı çorbası yaptım sıcak yemeğe bile tahammülüm kalmadı 🥴🤣
Essidiey gizemayy Evde su, ayran, sade soda içiyorum. Dışarıda limonata ya da portakal suyu içiyorum 🤗