gizemayy Merhaba anneler , bu yaz aylarında ne içerek serinliyorsunuz ? Faydalı içecek önerileri istiyorum 🙏🏻
iremd-1798 gizemayy soğuk kahve, soğuk sütle nesquik ve maden suyu ben bu 3 lüden vazgeçemiyorum ☺️☺️ soğuk kahveyi kendim yaparak içiyorum
eylulus gizemayy limonata, karadut suyu, sade maden suyu, kefirle shake yapiyorum bi de bunlardan devam mecburen cevirip cevirip bunlari yapiyorum
Svncezo Limonata marketlerde ya da petrol ofislerinde %100 meyve suları var onlardan alıyorum meyvelerden az şekerli içecekler yapıyorum içinde katkı maddesi olan içecekleri tüketmemeye çalışıyorum