tubik_ dogaa-ont 31 haftalık olduk, çok yoruluyorum zaten havalar aşırı sıcak. Bir an önce doğurmak istiyorum
dogaa-ont tubik_ çok şiddetli bir kasık ağrısı var özellikle oturup kalkarken yattığımda sağa sola dönerken çok acıyor artık dayanamıyorum oturup kalkarken 10 kere düşünüyorum acicak diye 😔😔