Bi yakınımdan biliyorum. Gelenlerden korkmuş sorunlu insanlarla aynı odayı paylaşmış. Ama devlet korumasında olduğu için rahat olduğunu söylemişti. 3 öğün yemekleri olduğunu biliyorum. 3 ay sanırım misafir oluyorsunuz sonra sizi başka yere gönderiyorlar