es21 İyi bayramlarrr kızlar yaklaşık yarım saattir oturunca vajinamın üst kısmına sancı giriyor 32 haftalığım bugün nst girdim normaldi sadece oturunca oluyor yürüyünce geçiyor bi de sancıyla birlikte tuvaletim varmış gibi hissediyorum ama gidiyorum hiç bi şey yok yalancı sancı mıdır
gdaslik es21 karnın sertleşiyor mu aslında sancı denilen şey karnın sertleşmesi rahmin kasılması yani. Karnın yumuşaksa korkmana gerek yok.
ozgeerkan73 es21 39+4 haftaligim bende de var aynisi Perşembe gunu nst ye girdim birsey çıkmadı bende Bugün karında sertleşme, karında agri , sırtta ağrı, rahimde kasılma vardı doğum yaklaşıyor o yüzden galiba
es21 gdaslik sertleşmiyor normal aynı şekilde kalıyor oturunca oluyordu dün yürüyüş yaptım yaklaşık yarım saat kadar geçti
gdaslik es21 bence korkmana gerek yok o zaman. Karnın ritmik olarak sertleşmesi aciliyet gerektiren bişey. Doğum yaptığımda 22 saat suni sancı almıştım ordan biliyorum doğum sancısını da.
ozgeerkan73 es21 inşallah canım, vallahi daraldım ağrılardan, hava çok sıcak 😏 ha doğurdum ha dogurcam diye bir yere de götürmüyor eşim birsey olur diye bende Daraldım evde
feyzagul_ es21 bende şuan 34+5 in oturuken kalkarken ayakta sürekli kasığım sancılanıyor baskı ve regl ağrısı gibi bişey bel ağrım da çok var günlük rutin işleri yapamıyorum resmen hemen uzanasım geliyor ilk defa bugün bu kadar çok rahatsız etti beni