Ezomommy bende aynı haftadayım uzun süre ayakta kaldığımda belim çok ağrıyo benim 3.gebeliğim diğer kızımla arası çok yakın sezeryan yerinde biraz ağrı oluyor sürekli kızımla da ilgilenmem gerekiyo tam hareketliliğin üzeri diş de çıkartıyo sürekli dınlen vakit buldukça ben öyle yapıyorum kızım uyuduğunda bende yatıyorum oturduğumda bebek çok hareketli kendini bir yerde topladığında ağrım oluyo o kadar