Eftelya_16 İlk hamilelik , bir bilinmezlige doğru giderek kocaman olarak ilerliyorum . Akşamları sanki 2 katına çıkıyor karnım.. sıcak şişlikler ve zombiler ( ben ) .. peki bundan sonraki süreçte beni neler bekliyor 😁
Bebekayik Eftelya_16 32den sonra hamileliğimin en güzel zamanlarıydı benim ama çok kısa sürdü 35+4 te bebeğim doğmak istedi 😂
Cennett92 Eftelya_16 37 haftadan sonra çatı muayenesi yapılır açılma varmı bakılır,doğum şeklinize göre o haftafan sonra doğum başlayabilir tadını çıkarım çok bişey kalmamış 🥰
Eftelya_16 Tadını çıkarma yöntemlerinden bahsedebilirseniz 😁 ah uh diye yuvarlanıyorum da paçalı donlarla terli terli yüz kilo şeklinde ben 😁😁♥️♥️