Gnlpinar Nasıl gidiyo kızlar ben 9+1 halsizlik var iştah hiç yok ve göbeğim çok çıktı ya zayıf biriyim göbeğim hiç yoktur normalde ama şuan sanki 4 aylık gibi. Sizde durumlar ne
Baharctn Gnlpinar dokuz haftalık icjn çok fazla göbek çıkmaz bu haftalarda kabızlık ve şişkinlik olabiliyormus siskinliginiz ondan dolayı olabilir bende yedi haftalık hamileyim siskinligim fazla bebislerimiz çok küçük ama 😊🌹