iremd-1798 Sabah uyandığımdan beri baş ağrım var akşam üstü midem bulanmaya başladı kısa süre de geçti Allah tan 😟 tansiyonum da 13 6 kendimi çok halsiz ve kötü hissediyorum neden olabilir sizce canlar 😟😟
Kardelenlinam iremd-1798 ben daha yeniyim ama aynı durumu şuan bende yaşıyorummmm geçmeyen bi baş ağrısı ve ara ara gelm bulantı
alparslan21 iremd-1798 sanki biraz yüksek tansiyonunuz . Yarım çay bardağı limon sıkıp içine biraz tatlı kaşığı şeker ekleyip için inşallah tansiyonunuz düzelir düzelmezse hastaneye gidin tansiyon sıkıntılı bir durum
iremd-1798 Kardelenlinam aman kendinize dikkat edin başlardan dikkatli olursanız sonrası güzel geçer inşallah ❤️
iremd-1798 alparslan21 evet tansiyonum etkiliyor sabahtan beri değişik bir haldeyim bulantı gelip gidiyor. Tansiyon çok korkutuyor bir ara düzeldi oynamıyordu ama yine çıkmaya başladı 😭 çok zorlanıyorum zaman yaklaştıkça. Çok teşekkür ederim canım benim ❤️❤️
alparslan21 iremd-1798 çok geçmiş olsun Rabbim sağ Salim bebeğinİzi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
iremd-1798 alparslan21 amin inşallah çok teşekkür ederim ❤️ son zamanlar çok korkutuyor beni hepimizin hamileliği sağlıkla geçsin kolay doğum nasip etsin Rabbim ve evlatlarımıza sağlıkla kavuşalım ❤️🌸