Tutaste_ Gecen ishal sandim kendimi ama kabızmışım tuvalete cıkamıyorum çok kötüyüm ne iyi gelir yardım lüffen. Kayısı yedim hiç Bi işe yaramadı şimdi kefir içiyorum karnım taş gibi
TUGBABC Bende de var o sorun, sakiz çiğnemeyi bir deneyin mideyi bağırsağı çalıştırıyor bende, yapabiliyorsanız yürüyüş yapin, bana yürüyüş yasak zorlanıyorum baya
Zehraadnn Tutaste_ lifli ve sıvı şeyler yemeye çalışın komposto tarzı şeyler tüketbeilitsin aç karnına iyi geliyor