XFatmaX Kızlar sezeryan olacağım genel mi daha mantıklı spinal mi. Spinalde belden iğne vurulduğu için baş ağrısı bel ağrısı yada belde kalıcı. Bir şey olmasından korkuyorum. Sizce hangisi
huysuz__ XFatmaX Bi genel Bi spinal oldum, genetik bel sorunum var, o yüzden spinal bel ağrısı bıraktı bende ama kıyaslamak gerekirse spinal genele göre ilk saatler açısından çok daha avantajlı. 3. Doğumum olucak belimden dolayı genel isticem.
Daisyy000 XFatmaX Ben spinal oldum. Hatta iğne 8 kere vuruldu. Ona rağmen hiçbir problem yaşamadım. Genelde anestezi bebeğe de geçiyor o yüzden mümkünse spinal olun derim
Alone XFatmaX cnm kişiye göre değişir. Ben ilk spinal oldum ama ben çok korkuyorum o ameliyat ortamından panik oldum sonra tamamen uyuttular. Bir dahakine genel oldum. Spinal de şöyle bir avantajın var belden aşağın uyuşuk olduğu için odaya geldiğinde hiç ağrın olmuyor sonda yı felan çıkarırlarken hissetmiyorsun falan. Genelde de uyuyorsun uyandığında herşey bitmiş oluyor mis. Ama bel altın uyuşuk olmadığından müthiş bir ağrı ile uyanıyorsun ve sonda vs herşeyi hissediyorsun. Ama ben yine sezeryan olacağım ve yine genel olurum o ortamı hiç çekemem 😀 uyanıkken kesilme düşüncesi beni çok geriyor
Lutfiye20 XFatmaX ben genel oldum 30 haftaligim yine genel düşünüyorum ameliyathane beni korkutuyor sondayı takarken de cikarirlarkeb de hiç his etmedim uyanırken ağrı oluyor ama hemen ağrı kesici veriyorlar zaten geçiyor dayanilmayck ağrı değildi
Kontes001 Ben mecburi genel olmuştum ama ayık olmak beni korkuttuğu için tekrar genel istiyorum inşallah
Nisa10 Genel anestezi. Çünkü diğerleri belde ağrı baş ağrısı gibi devam eden sürekli olan ağrılar bırakıyor. Genel de etkilemiyor bebeği bu bir söylenti çünkü narkozu alır almaz işlem başlaması alması 2 dk yı geçmiyor. Ablam bebek hemşiresi doğumuma girdi ve özellikle sordum bunu girip çıkma saatlerime de baktım gerçekten çok kısaydı ayılmak için 20 dk geçmişti sadece. Ve hamileyim yine genel olucam
Alyadefne Nisa10 peki uyanırken direkt acı ve yanmayla uyanmadınız mı ben korkunç ağrıyla uyandım o yüzden genele korkuyorum
Nisa10 Alyadefne hayır bi acıyla uyanmadım hep serum takılıydı zaten ağrı kesici de vurmak istediler olmadığı için vurdurmadım da
Neslhnnn Ben spinal oldum o omuz ağrısını ve baş ağrısını unutamıyorum. Acillik olmuştum iki kere serum takmislardi ama nafile. Narkozu çok vermişler bana panik yaptığım için. Bidahakine genel isticem çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan ama herkese olmuyormuş bu soyledilerim