Gozdee01 Kızlar idrar yolu enfeksiyonu oldu doktorum ilaç söyledi ama nasıl kullanacağım yazmayı unutmuş tekrar yazdım dönüş alamadım daha alana kadar size sormak istedim GYNO-LOMEXIN İçinde 2 adet !))
Mervemoommm Gozdee01 Bide hap ise en fazla 2 günde bir yada 3 günde bir der die tahmin ediyorum ama en sağlıklı bilgiyi doktorunuz verir tabiki
Dmt54 Gozdee01 bende kullanıyorum üç günde bir gece yatmadan ince vajinadan bana salı kullandıysan bidahakini cuma kullancaksın dedi
Mervemoommm Gozdee01 Tamam onu vajinadan alacaksınız ama kaç günde bir yada günde iki tane diyebilir bişi diyemiyorum o yüzden
Mervemoommm Gozdee01 Normalde de kötü ama henüz gebe değilim ve tedavi görüyoz çok geçmiş olsun Allah şifa versin 💕🖤