Sabah kalktığımda zaten akıntım bu aralar çok 37+4 oldum peceteyle sildigimde pembemsi sümüksü akıntım geldi önemsemedim saat 6 ya kadar gezdim eve geldiğimde iç çamaşırımda kahverengi akıntı gördüm ardından ıslak mendille sildim yine kahverengimsi pembemsi sümüksü akıntım geldi içinde küçük küçük siyah kanlı parça vardı nereden geldi bilemedim idrar yolumdan mi yoksa vajinadan mi enfeksiyonum yok en çok geçen cuma günü gittim sizce Nişan mıdır ağrım da yok