Ebruxxkarabag Kizlar 11 haftalık hamileyim ve canım asiiri salamli soğuk sandivic çekti incecik dilimle 5 6 tane yedim ama sorun olurmu bilemedim aranızda yiyen varmı gerçekten çok aşerdimm. Aranızda tüketen varmı
Satisati Ebruxxkarabag bende sosis aşermistim ve gebeligimin birkaç günü sadece sosis yiyebiliyordum çok değil birkaç tane şükür birşey olmadı ama gebelikte zararlı diye biliyorum canın çekiyorsa birazcık ye
elifozkann Ebruxxkarabag ben salam cok severim ama hiç yemedim çiğ et çünkü. Ama cok canın çektiyse keske tavada biraz pişirseydin
Karanfil19 Arada sırada yiyorum bir sikinti olmadi kendimi kisitlamiyorum hiç canım ne isterse hafif hafif yiyorum 🤣
Damlaozzz Ebruxxkarabag Çiğ şarküteri ürünü yemek yasak yememeniz gerekiyor. İyi pişirdiysenizde 1-2 taneden birşey olmaz canınız çok çektiyse
bahocum Ebruxxkarabag keşke çiğ yemeseydiniz. Zaten yemişsiniz bir şey olur olmaz desek ne olacak ki. En iyisi doktorunuza danışmanız olacaktır