Ozgeyk inan iki dakka oturmuyorum hep hareketliyim bugun doktorada dedim o dogumunu ve acilmani kolaylastirir ama bebek istediği zaman gelir beynin sinyali yollar merak etme dedi 🤣🤣🤣 az önce belden kasiklarima feci bi agri saplandi adet sancisi hic bisey degil yaninda gece dogurcam galiba böyle giderse