38w olduk bugün, bir kaç gündür bebek bir yerde toplanıyor karnım sertleşiyor ve afedersiniz altımdan gaz sancısı gibi bir sancı giriyor 4 5 saniye falan sürüyor ve düzensiz mesela bi sabah oluyor 5 6 kere üst üste sonra akşama kadar hiçbir şey yok… sonra akşam üst üste çok zorluyor.. düzensiz olduğu için çok önemsemiyorum ama ilk doğumumda hiç kendi sancımı çekmediğim için bende bilmiyorum maalesef.. sancı çeken anneler de yorumlara tarif yaparsa en azından bizde fikir almış oluruz ☺️