Kızlar tecrübelerinize de morale ihtiyacım var. İlk gebeliğim. Bugün 40+3 olduk. Kontrolüm vardı. Bebek 4 kilo olmuş. Doktorum ilk gebelik olduğu için vajinal doğumun zor olabileceğini, bebeğin omzunun takılması ihtimali olduğunu ve köprücük kemiğinin kırılabileceğini söyledi . %25 lik bir ihtimal dedi. Perşembeye kadar bekleyeceğiz. Kararı bana bıraktı. Bu güne kadar hep kendimi vajinal doğum diye adapte ettim sanırım. Sezeryandan çok korkuyorum. Öneriniz tavsiyeniz sizin hikayeniz nasıl? Benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba?