SMZmiracle İyi akşamlar.sezeryan sonrası ,42 ci gün ve sarı akıntı olması normalmidir? Lütfen bilgisi olanlar söylermisiniz
OktaycanveAnnesi SMZmiracle bence normaldir bilmiyorum ama 32. Gündeyim benden de geliyor arada Dr a sorun siz yine de ben kafama göre yorumlamış olmayayım