elifozkann Ben zayıfım 55 kiloyum boyumda kısa ama göğüslerim cok büyüdü taşıyamıyorum artık kaburgamı ağrıtıyor sütyende takamıyorum evde sıcaktan. Doğumdan sonra küçülecek değil mi kızlar? Lütfen moral verin :(
Satisati elifozkann doğumdan sonra çok büyüyor sutleniyoruz yani benimkiler de çok küçük ama doğumdan sonra büyüdü ve sarktı 😥🙄
Civ3cic elifozkann doğumdan sonrası süt olacağı için dahada büyüyecek ne zaman süt kesilirse küçülür söner tabi kişiden kişiye değişebilir
huysuz__ elifozkann benimkiler 75 beden🥲 2 doğum yaptım, süt dönemi 90 bedene kadar büyüyolar taa ki sütten kesilene kadar, sonrası tekrar 75 beden oluyolar maalesef🥲. Kimisinde küçülme olmuyo yapı ile ilgili büyük ihtimalle.
Beybiik elifozkann ilk dogumumda benimkide çok büyüdü sutyen takmadım hiç şu an aşırı sarktı. Normalde destekli sudyen takmak gerekiyormuş göğüsler dolup bosaldigi için emzirme döneminde sarkabiliyormus
Gizem9688 Ben kiloluyum ama memelerim oyle büyüdü ki. Dogumdan sonra süt artacagi icin daha da büyücek diyolar ustelik. Yandik
Gizem9688 elifozkann benim de benim de. Yapacak bir sey yok. Kac haftaliksiniz. 29 uz biz. Gecen haftadan beri 1 2 kere 1 er damla süt geldi
Satisati Baharctn yani önceki hâliyle kıyaslanamaz sert ve dik halinden eser kalmıyor herkes de mi aynı bilmiyorum ama çoğu kişinin aynı
Aysecikkk_ Bende büyüsün diye can atıyordum gram değişiklik olmadı sütümde var ama boyut aynı anlamadım ben bu işi 😂🫠
BirAskMasali1323 Aysecikkk_ Siz zayifmisiniz kac kilosunuz ??bende de oyle ben çok zayıfım başta biraz büyüme oldu şuan 21+6 haftalık gebeyim tekrar eski haline dönmüş gibi tekrar küçüldü büyümesi gerekirken bende anlam veremedim
alparslan21 elifozkann doğumdan sonra sütünüz olmazsa küçülür ama sütünüz güzel olursa hele bebek tam emmeyi öğrenene kadar daha büyük oluyor . Ne zaman ki boşaltana kadar emdi göğüsleriniz küçülür . Bence hiç buna takılmayın insanın sütü olsun da varsın bir süre de göğüsleri büyük olsun
Rsahbaz elifozkann sütyen takmayınca öyle ağrılı oluyor git büyük bir sütyen al rahatlayacaksın ve takmazsan sürtünmeden altı pişer