burcuAy15 ben de cok korköuştum sezeryan öncesi ,bir arkadaşım şöyle dedi bunu yaşıycak mısın yaşıycaksın o zaman kendime bunu neden sorum edeyim .tadını cıkartmaya calıs bebeğin geliyor. Sakin olmaya calıs bebeğini düşün duanı et sağ salim sarıl bebeğine