Gzmmgzmm Kızlar ara sıra kasığıma bi ağrı girip çıkıyor bu normaldır demi? Çok uzun ve sık değil uzandım yatıyorum paniklemeli miyim
Zg99 Gzmmgzmm normaldir bence bende olmuştu geçen hafta şuan 18 +1 olduk şişkin hissediyorum daha çok
06Pembemavi80 Gzmmgzmm bnde de öyle oluyor ani birşey oluyor bazen. Bazen karnımın alt tarafı ağrıyor 🙈
Gzmmgzmm Zg99 hala devam ediyor ama girip çıkıyor anlamadım ki herşey acaba bi sorun mu diye dusunup duruyorum hayırla alın kucagınıza inşallah
Zg99 Gzmmgzmm sizde sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🥰 kanama olmadığı sürece kendimde normal görüyorum herşeyi sizde öyle düşünün
Zg99 Gzmmgzmm bende öyle düşünüyordum akıntı oluyordu paniklemiştim ama Dr uma yazdım panik olacak bir durum olmadığını söyledi. Kanama varsa dikkat edilmeli bu haftalarda ağrı olması da normal bebiş büyüyor
Gzmmgzmm 06Pembemavi80 evet evet aman cok sukur kanama vs yok ama kasıgıma agrı gırdıkce de rahatsız oluyorum ınsallah gecer hemen zaten hemen herşeyi takarım kafaya